درياي شكافته شده ي دل من...


royaye khiyali

 




 

تو از موسي پيامبرتري
به جاي اشاره

فقط نگاه كردي

به جاي دريا
دل من شكافته شد
...


 



نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت18:08---5 تير 1391
salam ehsan jan veblage shomaham zibast man shomaroo lin kardam manm az yadetoon naram

میثم
ساعت18:08---5 تير 1391
salam ehsan jan veblage shomaham zibast man shomaroo lin kardam manm az yadetoon naram

میثم
ساعت18:07---5 تير 1391
salam ehsan jan veblage shomaham zibast man shomaroo lin kardam manm az yadetoon naram

ziba
ساعت22:33---4 تير 1391
سلام وبت تو هم عاليه

مريم
ساعت14:56---4 تير 1391
عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـمـ مــانده ..

امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!

و با هـر نـفس بـغــضمـ را سـنگین تر کردمـ!

و به یــاد آوردمـ که دیـگر ، تـنـت سـهمـ ِ دیگری ست ..

و غمــت سـهمـ ِ مــن!





مريم
ساعت14:55---4 تير 1391
داســـتـاטּ مـَـטּ و تــو از آنــجـا شـــروع شـد

کــﮧ پـشـت شـیشــﮧ ے بـے جـاטּ مـانیـتـور بـــﮧ هــم جــاטּ دادیــم ... !

با دکــمـــﮧ ـهــای سـَـرد کـیـبـرد ، دســت هـاے هــم را گـرفـتیـم و گــرمایـش را حـِـس کــردیـم ...!

بـا صــورتـک ـهـا ، هــمـدیگـر را بـوســیـدیـم و طــمـع لــَـب ـهــایـمـاטּ را چـشـیـدیم ...!

آهــنـگـے را هــم زمــاטּ با هــم گــوش کــردیـم و اشــک ریـخـتیـم ...!



مريم
ساعت14:54---4 تير 1391
بر لب دریای حسرت کلبه ای دارم قدیمی / از تمام دار دنیا دوستی دارم صمیمی

- یه سلام عاشقونه با یه بغض بی بهونه / مینویسم تا بدونی یاد تو تو دل میمونه !

- نقش کردم رخ زیبای تو بر خانه ی دل / خانه ویران شد و آن نقش به دیوار بماند .

- تمام لحظه های من فدای تاب مژگانت / شقایق وار میمیرم برای خواب چشمانت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,ساعت 11:44 توسط EhsaN| |


Power By: LoxBlog.Com